در امور اداری اداره ما :
صندوق بازنشستگی را اشتباه کردند و می گویند راهی برای بازگشت ندارند
صندوق بازنشستگی را اشتباه کردند و می گویند راهی برای بازگشت ندارند

در پی انتشار گزارشی از مجموعه قوانین نقل و انتقال صندوقهای بازنشستگی سئوالات بسیاری از سوی مخاطبین دریافت کردیم که کم کم به برخی ازآنها اشاره خواهیم کرد.

مصاحبه از : میلاد اصفهانی

در این جا مصاحبه ای داریم بایکی از مخاطبین که مشکل خود را درزمینه انتقال صندوق بازنشستگی پیگیر هستند.

خبرنگار / لطفا بفرمایید ، مشکلتان چیست؟وچطور به این مشکل پی بردید؟

مخاطب / با سپاس از اینکه وقت رو به من دادید.من پارسال متوجه این موضوع شدم و هرچی به امور اداری و امور حقوق و دستمزد گفتم، متاسفانه حرف من رو یک اشتباه فرض کردند و پیگیری نکردند.

من خودمم اول شک کردم ولی یک کم که به گذشته فکر می کردم یادم اومد که چند بار استعلام کردم و به صندوق بازنشستگی ادارمون بدهکار نبودم.والان خیلی بدهکارم.

من متوجه شدم که دو صندوق بیمه ای دارم و بامشورت دوستان مجبور شدم خودم اقدام کنم. حسابدار اداره به من گفت من فقط یک صندوق دارم ولی تحقیق که کردم دیدم دوصندوق دارم . و صندوق دوم از وقتی حساب دارم که مدیر اداری مون عوض شد و متاسفانه علی رغم نامه ها و مکاتبات اداری عمل کرده و من رو به دردسر انداختند.

خبرنگار / خوب اموراداری و مالی اداره شما چی گفتند :

مخاطب / اونا به من گفتند کاری نمی شه کرد اتفاقیه که افتاده و باید صندوقت رو عوض کنی.

خبرنگار/ یعنی به شما گفتند باید برید به صندوق دوم.

مخاطب / بله دقیقا به من گفتند بی خیال پیگیری شو و برو صندوقت رو عوض کن .

خبرنگار / خوب الان شما چه کار کردید .

مخاطب / من رفتم دفتر مرکزی(اداره) در تهران و موضوع را پیگیری کردم، متاسفانه اونها(کارشناسان شهرستان) هم می گویند این اشتباه را نمی شود حل کرد. درصورتی که مدیران ارشد و کارشناسان حقوقی می گویند حق با من است و باید درست شود.

من برام یک سئوال است و آن اینکه به چه دستوری و به چه مجوزی صندوق من رو عوض کردند.و چرا هروقت من پیگیری می کردم به من نمی گفتند : که این اتفاق افتاده. من بااینکه استخدام رسمی هستم و نامه های صندوق مشخص شده ولی امور اداری برخلاف نامه ها اقدام کرده و حالا من گرفتار این موضوع شده ام .

خبرنگار / انشالله که مشکلتون جل می شه . نگران نباشید . ما هم سعی می کنیم پیگیری کنیم و اگر موردی بود به شما اطلاع می دهیم . ممنون که در مصاحبه ما شرکت کردید .

مخاطب / من ممنونم بابت وقتی که به من دادید . البته من تمام سعی ام را می کنم که این قضیه حقوقی نشه . حوصله دردسرهای بعدش را ندارم. دعا کنید مشکلم حل شه ...

خبرنگار / اگر مشکلتون حل شد به ما خبربدید که راه حل را بررسی کنیم . و دوستان دیگر را راهنمایی کنیم تا به این مشکلات دچار نشوند .

  3 دی 1396
بخش : گفتگو
کد خبر: 59809
تگ ها :

seydnews@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

تلگرام صیدنیوز