تاملی در وعده های مدیر عامل مخابرات گلستان/ ۴۸ روز یا ۴۸ ساعت؟

مدتی قبل مدیر عامل مخابرات گلستان با ژستی فاتحانه در دیدار با خبرنگاران اعلام کرد که مراجعان به حوزه های مختلف این شرکت برای دریافت خدمات، بیش از ۴۸ ساعت منتظر نخواهند ماند.
امیدوار شدیم که سیستم مسولیت پذیری یکی از ادارات استان به روز رسانی شده و بساط مراجعات مکرر و به تعبیر عام " امروز برو فردا بیا " حداقل در مخابرات استان بر چیده شده است.
دیری نپایید که نگارنده ی خبرنگار با کوله باری از امید و فراغ خاطر و سر خوش از تسریع در دریافت خدمات قانونی و با دلگرمی از جلسه ی " تعریف کنان " جناب مدیر عامل مسیر راه پله های مخابرات در پیش گرفت.
سخن کوتاه آنکه برای مرحله اول انجام خدماتی روتین و معمولی که راس هرم مدیریت مخابرات استان وعده انتظار حداکثر ۴۸ ساعته را به شهروندان گلستانی داده بود پس از یک ماه انجام شد و از انتظار برای تحقق مرحله دوم آن نیز حدود دو هفته می گذرد که با کمی اغماض می توان مجموع ایام انتظار را ۴۸ روز در نظر گرفت.
به این تراژدی حاکم بر ایام می توان مراجعات مکرر توام با جمله ی آشنا و گوش خراش " امروز برو فردا بیا " را هم اضافه کرد که انتقاد از این روند حتی تا دفتر جناب مدیر عامل هم رسیده اما کارگر نیفتاده است.
حال سوال کوتاهی که به شدت ذهن نگارنده را مخدوش کرده است اینکه جناب آقای مدیر عامل، در جلسه با خبرنگاران فرموده اید ۴۸ روز یا ۴۸ ساعت؟
شاید این حقیر درست نشنیدم و بنده را نیاز بر بهره گیری از سرویس گوش به شدت احساس می شود.

  27 تیر 1395
بخش : استان گلستان / جامعه
کد خبر: 53985
تگ ها :

seydnews@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام صیدنیوز