در شورای مدیران مخابرات منطقه گلستان تاکید شد:
خدمت رسانی بی وقفه حتی در ایام محدودیت ها

خدمت رسانی بی وقفه حتی در ایام محدودیت ها

مدیر مخابرات منطقه گلستان بر اجرای کامل و با دقت خدمات مخابراتی حتی با وجود دورکاری کارکنان تاکید کرد.

به گزارش صیدنیوز، مهندس غلامعلی شهمرادی که در جلسه شورای مدیران سخن می گفت : با تاکید بر اینکه خدمات مخابراتی بی هیج نقص و تاخیری حتی با حضور یک سوم کارکنان ، ارائه می شود افزود: خدمات مخابراتی برای تمامی مشتریان و بر اساس تقاضای آنها در اسرع وقت ارائه خواهد شد و همکاران ما در بخشهای امور مشترکین و پشتیبانی بدون هیچ وقفه ای به خدمت رسانی مشغول می باشند. 

وی با اشاره به تشدید شیوع ویروس کرونا از مشتریان خواست تا حتی الامکان از خدمات غیر حضوری استفاده نمایند.

مدیر مخابرات منطقه گلستان سامانه تلفنی ۲۰۲۰ را جهت ارائه خدمات مربوط به اینترنت و پشتیبانی از آن، سامانه ۲۰۰۰ و کد دستوری #۲۰۲۰* را برای پرداخت غیر حضوری قبوض ، سامانه تلفنی ۲۰۱۱۷ را برای ثبت خرابی تلفن ثابت و پیگیری رفع خرابی  معرفی کرد و گفت : سامانه های تلفنی به منظور رفاه حال مشتریان راه اندازی شده و موجب سرعت در دریافت خدمات و جلوگیری از افزایش تردد در سطح شهر خواهد شد .

غلامعلی شهمرادی افزود : هم استانی ها  برای ثبت نام تلفن ثابت نیز می توانند به پرتال شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir مراجعه و در بخش مخابرات من نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

  2 آذر 1399
تگ ها :

seydnews@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام صیدنیوز